søndag 2. mai 2010

45% husmor

I høst, når jeg er ferdig med permisjonen, går jeg ned i stilling til 55%. Vi må gjøre det sånn siden min kjære også jobber turnus. Og jeg vil så gjerne fortsette på natt, for det trives jeg så med! Så da blir jeg husmor på deltid!

Jeg føler at når jeg nå blir husmor, må jeg tilegne meg noen nye husmorkvaliteter! En av dem er å sy barneklær. Har fått låne denne boka av søte Elin og skal straks gå til verks bare jeg får kjøpt meg noe egnet stoff! Første prosjekt blir bukse i cord! Har handlet litt nytt stoff fra Tamo (på salg! jippi:) som jeg skal bruke til lommer o.l. Jeg skal holde dere (er det noen der ute?) oppdatert om hvordan klessyingen går:) Ikke ha alt for høye forventninger!
(Små bilder lånt fra tamo.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails