tirsdag 8. juni 2010

Heklet sengeteppe

Begynte på dette teppet i påsken, og har jobbet mye med det i perioder. Nå fikk jeg endelig satt det sammen! Brukte fastmasker, slik at den hvite borden blir stående litt opp fra teppet. Til slutt heklet jeg skjellbord-kant rundt hele. Teppet er heklet i Paris bomullsgarn.



Det ble fint på senga til Jesper, selv om det strengt tatt skulle vært litt lenger! Sengekanten har jeg pyntet med fugler jeg har klippet ut i forskjellig mønstret stoff, og deretter strøket på.

3 kommentarer:

  1. Nydeleg teppe du har hekla, herlege farga! Skulle ønske eg kunne hekle, det har eg liksom aldri lært meg desverre...
    Koseleg at du ville vera med på min give away slik at eg fann bloggen din då... :-)Flott blogg du har her, og fine bilete du tar. Kjem nok til å titte innom att her igjen... :-)
    Ha ein fine dag!
    Klems

    SvarSlett
  2. Det var fint Sissel! Jeg er mektig imponert! :)

    SvarSlett
  3. Det var ett nydelig teppe,kjempe fine farger:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails