tirsdag 15. juni 2010

Myke terninger og et hint om fremtidig giveaway

Disse terningene ble en del av barselgaven til lille mr. T. Terningene er laget av 6 ruter som er heklet sammen med fastmasker og fylt med vatt. De har også en liten bjelle inni seg, så de kan fungere både som rangle og klosser. De er fort gjort å lage, brukte en kveld på det!



Ellers har jeg planer om å ha en giveaway her på bloggen min, men det blir ikke før jeg har fått meg minst 10 følgere! De første 10 får automatisk 3 lodd i trekningen:) Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gi bort enda, men det blir noe bra - jeg lover;)


Velkommen til bloggen min, majamysil:)

1 kommentar:

  1. Jeg legger meg gjerne til som følger! Du har en flott blogg som det blir moro å følge videre! Jeg har ei lita ei som er født i august, nesten like gammel som skjønnasen din.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails