tirsdag 13. juli 2010

Pynta seg litt

Ja, så var vi gift da. Så mange og store forventninger før dagen, og så - med et blaff - er det hele over. Akkurat som med juleaften. Om jeg er skuffa? Neida, absolutt ikke! Det varer bare så altfor kort! Men det beste har jeg igjen - å dele resten av livet med min drømmemann, som jeg elsker over alt på jord:)

Her en noen bilder fra f.e. (dvs. før ekteskapet;) Da hadde jeg hadde virkelig sommerfuglene opp i halsen! Måtte faktisk skrike litt innmellom bare for å slippe noen ut:D Men heldigvis hadde jeg min fikse&ordne-søster og fotograf-bror som god støtte:)






Elsket buketten min! Og de 2 sjokoladehjertene som fulgte med! Det kan godt hende det er vanlig å sende med sjokolade til brudeparet(?), men jeg synes ihvertfall det var supersøtt:)

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Så bra at dere er fornøyde og det viktigste kommer jo nå, som du skriver. ☺

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått bryllaup. Nydeleg bukett du hadde. Og så søtt at det fulgte med sjokolade til brudeparet då, det gjorde det ikkje til oss og eg har ikkje hørt om det før, så trur ikkje det er så vanleg...

    Bra de hadde ein fin dag. Husker eg syntes det var ein sånn merkeleg kombinasjon av ein forferdeleg lang dag som gjekk utruleg fort... Ein vakker dag, gode minner... ♥

    Klems

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails