torsdag 29. juli 2010

Rydding og organisering

Jeg er i full gang med en skikkelig oppryddning i heimen! Jo mindre plass vi har, jo større er behovet for organisering. Alt må ha sin egen plass, og 1000 ting må på loftet. Jeg er alltid på utkikk etter nye ting å oppbevare i og nye måter å oppbevare på. Disse oppbevaringsposene, hengende og stående, er kjempe fine! Fant bilder og "oppskrift" på boligliv.dk, bare se her.
Den flinke damen bak bloggen shinedesign har laget lignende oppbevaringspose, den kan du se her.



I morgen setter jeg i gang med å sy min egen "kleshenger-pose"! Den blir perfekt i gangen til lillegutts ytterklær, votter, skjerf og luer:)

2 kommentarer:

  1. kjekt med system i tingene...har lagt meg til som følger hos deg =)

    SvarSlett
  2. Smarte og fine oppbevaringsposer det der. Ja er greit å få system i ting, men er ikkje alltid så lett... Største problemet mitt er vel at eg tar vare på litt for masse... Er ikkje noko flink til å kaste...
    Artig at du tok utfordringa, gøy å lese litt meir om deg... :-)
    No er det endeleg helg her etter ei hard første veke på jobb etter ferien.
    Ha ei strålande god helg!
    Klems

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails