søndag 15. august 2010

Loppe-rus, del II

Det ble loppemarked på lørdagen også! Det var lite folk, så jeg fikk rasket med meg noen go'biter til! Det ble mest stoff-rester, og noen duker og brikker.


Stoff-rest

Kjempe søt duk:)

Brikke

En gammel gardin

Enda en stoff-rest

Barneklær-mønster!

Brikke

En duk med mye flekker på, men det rundt kan absolutt brukes til noe!

Har leita etter trekasser i en evighet og nå var jeg så heldig å finne 2!

Denne settekassen ble også min og det er jeg veldig glad for! Men det blir litt av en jobb å tapetsere alle rommene!!

Vi karet oss på toget med noen av loppene i ettermiddag og er nå tilbake i Oslo! Resten kommer inn senere, sånn er det når vi ikke har egen bil!
Gleder meg allerede til flere loppemarkeder utover høsten, men er redd for at loppejakten her i Oslo ikke blir like fruktbar! Det er vel litt mange om beinet?

7 kommentarer:

  1. Wow, for noen kupp!!!!Så mange fine stoffer, og tenk at du fant sånne kasser da!Ah, jeg elsker å kuppe på loppis, det er sannelig noe eget.Vi er nok litt gærne alle mann...

    SvarSlett
  2. Dette var jo et superkupp! så kjekt å følge med på bloggen din, mye fint her altså

    SvarSlett
  3. Så mange flotte stoffer!
    Jeg var på loppemarked i helga, både fredag og lørdag - mener jeg så en lignende settekasse... Men du var vel ikke på Kongsberg?

    SvarSlett
  4. Der fikk du jammen gjort mange kupp ja, heldige du!!!

    Her e det altfor lite loppemarked, men eg fekk vel kanskje dosen for ei stonn då eg var i Danmark, så eg får vel værr fornødde tenke eg...
    Nei forresten... får ALDRI nok av loppemarked ;o)

    SvarSlett
  5. Hei.
    Så mange fine stoffer du fant! Og settekassen var kjempefin :) Men sikkert litt av en jobb å dekorere ja!
    Veldig koselig blogg du har :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Da så vi kanskje hverandre?? jeg var der begge dagene, de eldste gutta spiller i guttemusikken. Eldstemann spilte på scene begge dagene, mens far i huset solgte elektronikk;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails