torsdag 18. november 2010

Bestemorskjerf i Epla-butikken!

Skjerfet er heklet i lyseblå og sjøgrønn babyull. Passer nok ikke til bestemor, men en liten tass på 0-2 år:) Om det er noen som ikke forstår navnet bestemorskjerf, så er det pga. rutene...;)



Et uferdigprosjekt plutselig ferdig allikevel! Deilig!
Eplabutikken min finner du her.

Ha en fin-fin torsdagskveld!
Jeg skal jobbe fælt med å bli frisk til i morgen, både jeg og lillegutt har vært i dårlig form denne uka! Men nå haster det med å bli kvitt basilluskene, for vi skal nemlig snart til Gøteborg! Noen som har shoppingtips, sånn helt på tampen? En adresse til en retrostoff-himmel for eksempel..?

1 kommentar:

  1. I dag havnet jeg på bloggen din mens jeg "vandret" rundt i bloggland. Synes du har mange inspirerenede innlegg, og besøker deg gjerne igjen:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails