tirsdag 14. desember 2010

Vinnerne av giveawayen

Nå er det dags folkens:)

Mannen har vært i Sverige og hentet kriminelle til landet, men kom heldigvis hjem i tide til å trekke vinnerne av giveawayen! Det er hele 83 bloggere og ikke-bloggere som har villet være med og han fikk beskjed om å velge 2 tall mellom 1 og 182. Han tar ikke lett på slike oppgaver og er en mann av orden og metode. Etter en del tenking valgte han tallene 14 og 114, rett og slett fordi det er den 14. desember i dag.

Og hvilket navn befinner seg på lodd 14? 

Jo, det er ANDREGASELLEN

Kjære søte deg, du kan forvente deg en fantastisk ugleklokke, fine retrostoffer og 2 hekla sopper i posten:)





Trøstepremien, som er en hekla sopprangle i valgfri farge, går til heldige LENA med lodd nr. 114! 


Gratulerer begge 2:)


Takk til alle dere andre som var med på giveawayen! Jeg har oppdaget mange nye blogger, og det er gøy!

Velkommen nye følgere! Jeg er veldig glad for at dere synes bloggen min er verdt å følge med på, og setter utrolig stor pris på hvert besøk og hvert eneste lille ord dere legger igjen:):)

3 kommentarer:

  1. Hurra!!!!Jeg visste jo at jeg hadde vunnet, men tenk at jeg får retrostoffer og sopper i tillegg da!Holy Moly, for en fantastisk give-away!Ah, jeg GLEDER meg til ugleklokka, den er RÅFIN!!!
    Tusen tusen takk:)
    JIPPI!

    SvarSlett
  2. Nå blei eg sååå glad for Andregasellen!!!
    Grattis vennen :o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails