mandag 31. januar 2011

Jeg selger tapet! (del II)

Enda en tapetrull har kommet i hus! Jeg beholder 4 meter selv og selger de resterende 6. Denne tapeten er også fra Ferm Living, i samarbeid med Darling Clementine. Den er enda finere i virkeligheten enn på bildene! En ny favoritt her i huset:) (Fargen er best gjengitt på det første bildet!)






Jeg tar 80 kr meteren. Frakten kommer på 49 kr for 1-3 meter.
Er du interessert i å kjøpe en meter eller 3? Send en mail til ferratemexico@hotmail.com.




Ferm Living har utrolig mye fin barnetapet og jeg har egentlig lyst på litt av alle sammen. Det er derfor ikke så usannsynlig at flere tapeter blir lagt ut for salg etterhvert! Men med min "husmorlønn" må jeg begrense meg til å kjøpe en og en;)

Så følg med:) 

6 kommentarer:

  1. Ååå, den tapeten er høyt oppe på ønskelisten min! :-D Men det må bli på neste barnerom... ;-)

    SvarSlett
  2. Superfin den också.

    Ps om du vill sälja en liten bit, typ ett eller två A4 ark av den vita med gula träd så vill jag gärna köpa det.

    /Mia :)

    /Mia :)

    SvarSlett
  3. Jeg lukter byttehandel! Mvæhæ! :D VIL HA! Har siklet på den i en halv evighet merker jeg! :) Har forresten helt glemt bort mailen, skal prøve å få sendt iløpet av kvelden! :D

    SvarSlett
  4. Å, denne er så fin! Tenker byttehandel jeg også :) Hva med å bytte med retrostoffer?
    Tenker èn meter foreløpig :)

    SvarSlett
  5. Hei hei. Så utrolig flotte tapeter du selger. Denne likte jeg godt:-)

    SvarSlett
  6. For en nydelig tapet! Har så lyst til å begynne å lage tapeter selv, men vet ikke helt hvordan man får igang en slik avtale :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails