torsdag 17. februar 2011

OMG! SINNSYK hekling!

Jeg har vært ute etter hekleoppskrift på muffins. Jeg har prøvd å lage mine egne, men jeg blir bare superfrustrert når de ikke blir slik jeg hadde sett for meg! Hekla muffins viser seg å ikke være min sterkeste side... Gikk plutselig opp for meg at jeg kunne sjekke etsy - og se hva jeg fant! Har aldri sett på maken!!







Det kaller jeg sinnsyk hekling!
(jeg fant oppskriften på hekla muffins også altså, men det var liksom ingenting å vise ved siden av de kreasjonene her...!)

Alle oppskriftene kan kjøpes i etsyshopen til KTBdesigns.

21 kommentarer:

  1. Haha, ja, sikke nogle sindssyge ting!!! Sejt!

    SvarSlett
  2. Er det dette vi kan kalle irriterende kreativt :-)

    SvarSlett
  3. ja man kan hekle alt i hele verden tydeligvis. Folk er gale! Jeg har også slitt litt med hekla muffin, jeg fikk til selve muffinen, men den papirformen jeg skulle hekle fikk jeg overhode ikke til. Blæh.

    SvarSlett
  4. Så mye stilig!! Et sånt snekkerbelte burde du prøve deg på :)

    SvarSlett
  5. Hold da op en masse fine ting. Fantasien kender jo ingen grænser.

    Kh Mette

    SvarSlett
  6. Eggekartong med egg! Utrolig stilig :D *♥*

    SvarSlett
  7. Helt utrolig! Noe så flott! Skulle ønske jeg hadde vært flink til å hekle.

    Randi

    SvarSlett
  8. Haha, det er visst berre fantasien som set grenser for kva ein kan hekle! :D Fantastisk :)

    SvarSlett
  9. oi! hehe stilig! alt kan vist hekles!

    SvarSlett
  10. Så mye fint! Kreative mennensker med heklenålen ja.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  11. Wow!! Man kan verkligen virka precis vad som helst! Häftigt. :-)

    SvarSlett
  12. Wow, der var det jammen mye fint! Si ifra hvis du skal begynne å hekle kjøretøy da, for da bestiller jeg til Lillegutt :)

    SvarSlett
  13. Ha ha, ja, hva der finnes!!

    SvarSlett
  14. Helt otroligt!!!!!
    Jag hittar massor av härlig inspiration hos dig så jag tittar snart in igen :)

    SvarSlett
  15. Utrolig stilig :) Har noe å strebe etter der ja. Fin blogg forresten :)

    -Therese-

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails