søndag 24. april 2011

Heia bestemor! # 3

Det som er supert med oppbevaringsposer er at de blir fine uansett hva slags stoff man bruker. Det er en ting alle kan få til å sy og de kan varieres i det uendelige med å bruke forkjellige stoffer sammen, pynte med bånd osv. Dette stoffet er litt retro og litt bestemor, synes jeg.

Og det aller beste med posene - de kan brukes til alt!


Disse hånddukkene falt jeg sånn for. Enda et enkelt, men urolig artig syprosjekt - hvor bestemorstoffene absolutt kan komme til nytte!
(Bildene er publisert med tillatelse fra Kiiromi)


Begge disse bildene/forslagene er hentet fra denne bloggen. Ta deg en tur inn og kikk litt rundt da vel - det er virkelig en fargerik og fin blogg til å bli glad av:)


Skjønner du ikke hva jeg driver å heier på bestemor for, kan du lese om det herOg igjen; hvis du eller noen andre du vet om lager noe som kunne falle inn under denne kategorien, tar jeg gjerne imot tips! 


7 kommentarer:

  1. Så söt förvaringspåse! Underbart tyg!
    Praktisk förvaring kan man inte få för mycket av...
    /Ann-Britt

    SvarSlett
  2. Flott oppbevaringspose - fine farger og mer "retro" enn "bestemor" synes jeg!

    Og takk for hyggelig omtale i tidligere bestemor innlegg, trur jeg glemte å kommentere da. Ikke mye tid foran pc´n i dette herlige været.

    SvarSlett
  3. Veldig fint stoff på oppbevaringsposen, synes nå jeg:-) Og søte dukker! Superenkle prosjekter er alltid gøy:-)
    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  4. Tack för dina söta ord och va skoj att du gillar mina små pyssel. Vilken rolig idé med Bestemor.

    Önskar dig en fortsatt mysig Påsk. Ha det bäst!
    Tjingeling Mia :)

    SvarSlett
  5. Fine poser.. må ta en titt innom bloggen!:)
    Ha en fin dag♥

    SvarSlett
  6. Hei til deg. Fant deg via Pillepalle og har nu hygget meg gjennom din fargeglade blogg. Masse fine ideer og lykke til videre i din bestemorinspirasjon:)Kommer til å stikke innom ved en senere anledning:) Ha en hyggelig dag:)

    SvarSlett
  7. Posen var kjempefin!:D Me like:D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails