mandag 21. november 2011

Forandring fryder?

Jeg har vært så heldig å få ligge syk hele helgen. Spesielt festlig var det å gå glipp av et 3x30-års lag. 
I går kveld holdt jeg på å bli gal av å ligge i ro, uten å ha gjort noe kreativt på mange dager. 

Jeg har i det siste hatt lyst til å gjøre noen forandringer i stua. 
Av en eller annen grunn har jeg blitt litt mettet på farger...? 
5 nye puter ble resultatet av sygalskapen.






Endelig fikk jeg laget putetrekk av By Nord-elghåndklet mitt også. 
Det var på tide - jeg fikk det til jul i fjor...:) 
Nå har sofaen blitt rimelig fargeløs og småblomstrete, og selv om jeg virkelig ELSKER stoffene, er jeg ikke helt fornøyd... 


Kanskje jeg ikke var så fargelei likevel?



9 kommentarer:

  1. tror fargeleihet er noe som går om dagen!

    SvarSlett
  2. Eg kjenner meg også litt fargelei (bortsett frå i gangen, der vil eg gjerne ha litt fargekick!) - det er kanskje litt med årstida?

    Kjempefine puter du har sydd! Og så keisamt å gå glipp av fest pga sjukdom, GOD betring!!

    SvarSlett
  3. Synes dette var kjempefint jeg. Men skjønner hva du mener med å lengte tilbake til det gamle. Jeg har tatt meg selv i å ha lyst til å bytte vekk det grå tilbake til det blå igjen. Men jeg har bestemt meg for å holde ut frem til nyttår, slik at jeg rekker å savne det blå ekstra godt, hihi. :)

    SvarSlett
  4. Ligge i ro - uten å gjøre no - jeg vet alt om det. Men nå har jeg begynt å akseptere at det er sånn. I dag har jeg blant annet hatt en slik dag. Det har vært en lang vei til å finne ro i det. Frustrasjon og dårlig samvittighet har vært store bøyger. Kjempesømte libertyske puter. De likte jeg skikkelig godt ;). God bedring, Sissel ;).

    SvarSlett
  5. helt NYDELIGE puter altså!!!
    ..men du kan jo ha bare en fremme,
    så tar du de andre frem mot lysere tider.
    jeg liker ikke å innrømme det,
    men er helt kjedelig og fargeløs om dagen.
    VELDIG på røff natur kjenner jeg..
    tror jeg gir retro-kaoset en pause, for nå…
    så blir det stas til våren:)
    KLEM

    SvarSlett
  6. Så flotte puter!
    Her er det full fart, selv om jeg vel burde ligge i ro... Var hos lege i dag, og fikk antibiotika. Her går sykdommen litt på rundgang...

    SvarSlett
  7. Elgen ble råkul som pute! :D Elsker elg! :D
    Du er jammen flink du! Håper du er friskere nå. Trist med helgen gitt. Bra du i det minste lå litt i ro slik at kroppen din kunne bli friskere. :)

    SvarSlett
  8. Syntes da putene var både fargerikr og fine, selv om de kanskje ikke var så "knallfargede":) Håper jeg får et slikt "rykk" på syfronten snart..

    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails