onsdag 4. januar 2012

Smekke


Takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger:) 
Vi gleder oss veldig til å bli en familie på 4:)


Energinivået er ikke på topp, i grunnen føler jeg meg stort sett ganske elendig, men i dag har jeg ihvertfall klart å lage en prototyp på en smekke. Blir nok en stund til jeg begynner å sy smekker til egen baby, greit å vite kjønnet først. I mellomtiden er det nok av andre babyer å lage gaver til:)
Nå gjenstår det for lillegutt å prøve den før masseproduksjonen settes i gang;)




Sånn! Det var nok for i dag! 
Tilbake til sofaen.

7 kommentarer:

  1. Gratulerer ! Dere skal bli 4 :) Så hyggelig .
    Fint smekke :)

    Kos deg i sofaen du Sissel :)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Kjempesøt! Slapp av i sofaen og ha beina høgt - det er ikkje berre berre å drive med produksjon av menneske altså!

    SvarSlett
  3. Wow! grattis med en på vei! :) Så utrolig koselig! Og se på den smekken da! Den var bare råfin :D jeg vil oooooog lære meg å håndtere symaskinen!

    SvarSlett
  4. Heisan Sissel
    Gratulerer med ny verdensborger i magen! Så spennende! Slapp av og hiv beina på bordet, det har du lov til!
    Godt nytt år også!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Gratulerer med graviditeten! Hvor langt er du på vei? Håpe formen kommer seg etterhvert - det er ikke noe gøy å være kvalm og ha lite energi. Flott smekke også - skikkelig retro!

    SvarSlett
  6. Åååå!!! Gratulerer så mye!!!!! :0D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails