tirsdag 26. juni 2012

Noen danske bruktfunn

Jeg har noen faste genbrugsbutikker jeg er innom når jeg er i Danmark på feire, både i Grenå og i Århus. Akkurat som hjemme varierer det hvor langt det er mellom skattene. Jeg har absolutt funnet mer på tidligere turer, men de tingene jeg fant denne gangen er jeg veldig godt fornøyd med!

Favoritten min tror jeg må være denne vintage knaggrekken.
20 kr måtte jeg gi for den:)



 Luer til knerten, 5 kr for hver.


Søtt og mykt babyteppe med elefanter og en trerangle - 10 kr.


Nydelig brodert bilde som kostet meg 25 kr. 



Planen for kvelden er å pakke ut etter turen. Og det er ikke lite skal jeg si deg!
Det ble faktisk såpass mye shopping at vi måtte legge igjen trillen til lillegutt hos oldemoren hans i Danmark...:) Ingen krise for såvidt, han bruker den ikke lenger allikevel.


Fin kveld til deg:)

3 kommentarer:

  1. Nøj nogle fine ting! Er især vild med broderiet. :-)

    SvarSlett
  2. Nej, hvor er det morsomt! Sådan et babytæppe fik min mor til mig da jeg blev født i 1976....der ligger et billede på min blog. Lækre ting du har fundet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  3. Ja, det er da nogle gode fund! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails