tirsdag 25. september 2012

Husflid og samlemani

Når jeg har vært i København tidligere, har jeg stort sett holdt meg til området rundt Strøget.
Gjennom bloggingen har jeg etterhvert funnet ut at det finnes fine butikker andre steder i København også - surprise! ;)
For første gang tok vi toget til Østerport og Husflid!

Husflid er en butikk man virkelig blir overveldet av når man kommer innenfor døra!
Jeg har dessverre ingen bilder fra butikken - jeg synes nemlig det er litt flaut å gå rundt å knipse sånn...:)
Men det er omtrent som å komme til retrohimmelen. En litt dyr retrohimmel kanskje, men likevel...;)



Da jeg dro derfra var jeg et dynetrekk (det rosa) og en stoffpakke rikere, og en del danske kroner fattigere:)



Etter en slik handletur og med min stoffsamlemani generelt, 
er det ikke så rart at lillesøs broderte dette bildet til meg til bursdagen min:
Hehe...:) Også med den fine gamle rammen! Jeg elsker det! :)


Takk for alle bursdagshilsner i går! 
Det varmer et gammelt hjerte;)
Og takk for ønskene om god bedring! 
De må ha virket, for i dag er jeg frisk som en fisk:) 
Heldigvis!


3 kommentarer:

  1. Grattis med gårsdagen! Så bilde av deg i avisa:)

    SvarSlett
  2. Ja Husflid er en dejlig, men ret dyr butik. Folk fra det jyske fortæller, at man bare skal tage til Aarhus, og gå i genbrugsbutikker a la Kirkens Korshær, så finder man lignende lagre af retrostoffer og sager til meget billigere penge!!! Det må prøves en gang.
    Tillykke med dine fund. Håber du nød din københavnertur.
    Kate

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails