tirsdag 4. september 2012

Søndagslopper

På søndag var vi i Stavern og besøkte søsteren og svogeren min. 
Og så var vi en tur på et loppemarked. Søsteren min er nemlig like glad i loppemarkeder som jeg!
Vi var så ivrige at vi presterte å komme en time for tidlig, og da det var 1 minutt igjen til det endelig åpnet, 
begynte knerten å skrike. (Kanskje han syntes det ble litt mye med 2 loppemarkeder på en helg?)
Vel, det var ikke annet å gjøre enn å tusle tilbake til bilen og gi han mat. 
Det ble derfor ikke de store funnene på meg, men en Jason-bok og en blå babycardigan er jo bedre enn ingenting! :)




Fin tirsdag til deg:)

3 kommentarer:

  1. Jason-boka er så fin! Den leste jeg selv som barn, og som voksen har jeg lest den for begge ungene mine. Cardiganen var også flott.

    SvarSlett
  2. Sikke en lækker cardigan! :) Det hvide mønster er da bare for fint

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Var du på Østre Halsen?? Lurte på om det var deg jeg så med et lite knøtt på magen der, skjønner du. I så fall må du (eller kanskje han...) ha takk for at du la fra deg det lille, gule kreppsengetøyet med kattepuser på - det ble med meg hjem, nemlig ; )

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails