søndag 21. oktober 2012

Årets siste loppis?

I går var jeg og knerten på det jeg regner med blir årets siste loppemarked.
Jeg gikk heldigvis ikke tomhendt hjem denne gangen heller;)

 2 dynetrekk og et putetrekk - 20 kr.


En barnekoffert og et puslespill - 20 kr. 


9 barnebøker - 90 kr.
Kaptein Sabeltann-myldreboka gjorde meg til dagens helt hos lillegutt! ;)

I tillegg fant jeg en hylle som skal males og henges opp på knerten sitt rom!
Han har vært en lojal og snill følgesvenn denne høsten:) 
Spørs om tålmodigheten er like stor til våren....!


Ha en fin søndagskveld:)


4 kommentarer:

  1. Eeelske loppis! Jammen fant du mye fint! :)
    Herlig blogg! Må innom snart igjen!

    SvarSlett
  2. Nydelige loppefunn! Har sett og sett etter en slik koffert, men ingen funn.. Heldig er du :)

    SvarSlett
  3. Hei Sissel!
    Bra du fikk med deg litt du også da! Så jo deg og knerten så vidt i forbifarta:)
    Var visst ikke så tidlig ute denne gangen vi, men lopper var det nok av.
    Jeg tok med et par kopper som man alltids får plass til og et par postere, samt vaffel og kaffe!
    Loppis er koselig!

    SvarSlett
  4. oj oj, tipper du ble en poppis mamma med alle de fine funnene ja :)
    elsker å finne bøker, gode gamle kjente bøker :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails