mandag 15. oktober 2012

Jon Blund-pute

I dag fikk jeg sydd litt mens knerten tok formiddagsluren sin. Hvis jeg er så heldig at han sovner mens vi leverer lillegutt i barnehagen, kan jeg risikere å ende opp med egentid på 2 og en halv time. Lykke!
Spesielt etterlengtet var det i dag. Gårsdagen var nemlig en marerittdag. En megatrassen 3-åring og en baby som skriker istedet for å sove - der har du oppskriften på en utslitt, og ikke minst; hissig, mamma!

Jon Blund-stoffet har jeg fått av søte Linn, og en bit av det har nå blitt til en pute som lillegutt skal få ha på rommet sitt.



Foreløpig har ingen av gutta sovnet, så kanskje jeg rett og slett bør tilkalle karen med sekk og lue på...?
Kom, Jon Blund! Kom og ta dem!


6 kommentarer:

  1. Nydelig stoff med gode barndomsminner :-) Fine puta.

    SvarSlett
  2. Det var en kjempefin pute, Sissel ;). Liker spesielt elefantstoffer, ettersom jeg helt forguder de dyrene. Drømmen hadde vært en helt ekte elefantbaby i fjøset vet du ;). Er imponert over at du klarer å sy opp i alt, men når jeg tenker etter gjorde jeg vel det samme sjøl, sånn når jeg var i permisjon, var ung og fit for fight ;). Når jobbet begynt i 100 %, ble kreative krumspring nedprioritert naturlig nok. Heldigvis må jeg si - har vi vært to lærere - så selv om vi har jobbet fulle stillinger har vi hatt forholdsvis korte dager (og jobbet heller etter at ungene la seg) og hatt alle ferier sammen. Ergo sjelden alene når ungene skulle i seng. Skulle gitt mye for å bare gjenleve noen dager fra småbarnstiden. Mye kos det.

    Her feirer minstemann 15 år i dag. 15!!!! Bare armer og bein. Jeg får lurt meg til en klem og tvangskos i ny og ne, men det er ikke dritpopulært akkurat. Tenåringstid er jo utbrytingstid, så selv om det er slik det skal og bør være, savner man nærheten som har vært en selvfølge i så mange år. MEN - det er uaktuelt med en attpåklatt ;).

    Liker bloggen din så godt. Jeg har en så god magefølelse på at det ligger en veldig varm og fint menneske bak ;).

    SvarSlett
  3. Herlig pute! Nydelige stoffer sammen! Håper englebarna sover søtt nå da! :)
    Ønsker deg en rolig og fredelig kveld!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Åhh den er sød - er vild med den grønne farve. KEnder ikke figuren i Danmark, men har fundet oceaner af stoffet på Tradera, så tænker at det har samme status som Småfolk elefanterne har i Danmark :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails