onsdag 20. mars 2013

Onsdag























#1: Foreldrene mine feiret nylig 35 års bryllupsdag, og jeg fikk overta blomstene deres når de skulle ut å reise.
#2: Den fineste blomsten av de alle!
#3: Kjekt med en svigerfar som gir blod! Sånt blir det nye, fine mummi-kopper av! Tusen takk, Trond! :)
#4: ...og så var det mars...
#5: I en alder av 3 1/2 år klarer lillegutt å skrive navnet sitt helt selv! Mamma er stolt! :)
#6: Knerten må underholdes når han spiser. Puslespillet fra bruktbutikken (5 kr) er spennende.
#7: Yndlingsgutta er festet til veggen med yndlingsteipen.
#8: De fargerike putene i dagsenga er til å bli glad av!
#9: Interiørblader som venter på å bli lest. I dag kanskje...?
#10: Jeg prøvesyr en jakke til knerten, og har funnet ut at quilting er akkurat like vanskelig som jeg trodde...
#11: Knallfin blågrå babycord og blomstrete skråbånd fra Stof2000 som forhåpentlig blir til en jakke til slutt.


11 kommentarer:

  1. Så fin kopp! Eg gav blod i går, vart glas på meg.. Fint det og, men koppen var finare ;)

    Lykke til med syprosjektet!

    SvarSlett
  2. Onsdagsbildene blomstrer om kapp. Så flott!

    SvarSlett
  3. Så många fina bilder! Gillar framför allt de vackra rosa svalorna. :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder; Et veldig søt barn :)

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder! Og så flott Jesper er som skriver navnet sitt!! Her går det mest i første bokstav. Men den skrives overalt...

    SvarSlett
  6. Skønne billeder Sissel, og hold nu op hvor er det nogle dejlige drenge du har!! Kh. Louise

    SvarSlett
  7. Hello! I just would like to give a huge thumbs up for the great info you have here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

    Ethicalhacker.net
    Information
    Click Here
    Visit Web
    Pixelation.org

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails